Jasikovac – zeleni dnevni boravak Gospića

U sklopu projekta „Promicanje održivog razvoja kroz revitalizaciju i povećanje privlačnosti šume Jasikovac“, KK.06.1.2.02.0006, izrađena je Komunikacijska strategija. Komunikacijska strategija kao strateški dokument utvrđuje analizu situacije na projektu, ciljnu javnosti , komunikacijske ciljeve, kanale i alate, potencijalne komunikacijske rizike, praćenje i evaluaciju te okvirni vremenik i financijsku okvir provedbe komunikacijske strategije.

Slogan „Jasikovac – zeleni dnevni boravak Gospića“ potiče ideju da Jasikovac bude središte društvenog i rekreativnog života grada Gospića i okolice, te posjetitelja koji se mogu opustiti, odmoriti, uživati i zabaviti u gospićkom dnevnom boravku.

Komunikacijska strategija je dokument čijom se primjenom pridonosi revitalizaciji i povećanju privlačnosti šume Jasikovac.

Komunikacijsku strategiju možete preuzeti ovdje

 

Back to top